tirsdag den 23. august 2011

Babysvømning

Så blev der taget hul på den længe ventede sæson babysvømning. Og hvilken debut! På sejhedsfaktoren og tjekket-mor faktoren faldt jeg helt igennem. Altså sådan HELT! - Jeg mødte simpelthen op og havde glemt alt andet end babyen! Tasken som jeg havde pakket hjemmefra (og for en gangs skyld presset alt ned i den samme taske for at virke ekstra cool) stod hjemme på køkkenbordet. Ej men!

Mig: "Hej! Vi skal begynde til babysvømning i dag"
Bademester: "Jamen velkommen. I kan bare gå ind og klæde om, så mødes vi i vandet."
Mig: "Er det sådan, at vi kan låne/købe en baby-svømme ble?"
Bademester: "Ja, vi sælger dem i kiosken, men nu da det er første gang, behøver I ikke at betale"
Mig: "Har I også håndklæder?" "Og en badedragt til mig?" "Og eventuelt en ren ble, til når vi kommer op ad vandet?"
Bademester: "Har I slet ingenting med??"
Mig: "Øh.. hele tasken står hjemme på køkkenbordet" "Men se hvor en sød baby jeg har med!"

On the good side; Kaisa-barnet var ultra sej! Hvad hendes mor ikke kunne præstere af sejhed, kunne hun i allerhøjeste grad! Hun svømmede glad rundt i vandet og grinede til alle der gad kigge på hende. De store blå øjne sugede alt ind.

(jeg ville gerne have fået K til at tage billeder, men... ja telefonen lå i tasken på køkkenbordet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar