søndag den 23. oktober 2011

Udråbstegn!!!

Jeg har sådan en lyst til at være vred! Sådan rigtig umotiveret hysterisk, hormonel, tvær og hidsig på alt og alle omkring mig! Bare fordi jeg har ret til det. Fordi jeg aldrig i mit voksne liv har været sådan rigtig råbe-højt-og-hysterisk-vred. Jeg er fandeme altid så velafbalanceret og rolig og eftertænksom. Jeg har aldrig smadret tallerkner eller sparket til papirkurve omkring mig. Allerhøjst et lille hvislende "eii" ud mellem tænderne. Det er sgu da for ynkeligt. Jeg vil også være vred! Jeg vil råbe højt og skrige eder ud over det hele. Uden at komme til at tænke på, at det egentlig ikke er nogens skyld, og lad os tale pænt til hinanden, og der er jo ingen der kan gøre for det, og skal vi ikke bare allesammen være venner, og du må godt få min plads. GU MÅ DU EJ! HER SIDDER JEG, DIN STORE FEDE RØVBANAN!

Se jeg kan ikke engang finde ud af det! Røvbanan?? det er der sgu da ingen over 12 der siger!

Åh hvis det bare gjaldt at råbe på skrift, men det giver bare slet ikke det samme. faktisk mere det modsatte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar