onsdag den 17. marts 2010

digte/små tekster

At være alene – at være ensom
At kysse – at smaske
At forkæle – at have kvalme
At leve – at drømme
At hoppe fra venstre mod højre og tilbage til venstre igen.

SLUT med at gøre det rigtige
Fra nu af skal alt gøres FORKERT
-Er det rigtigt?


At springe ud på de 70.000 favne vand. Sådan siger Kierkegaard.
Siger han det?
Så vil jeg gøre som Kierkegaard siger..


Det er let at se, hvordan andre skal leve deres liv.
Jeg kan ikke se mit eget klart.
Fokus, Karen. Fokus.
Du mister fokus...

Der er ingen der kan få dig til at føle dig mindre værd uden din accept!

Jeg giver dig ikke mit hjerte
Jeg giver dig ikke min tillid
Jeg giver dig ikke min passion
Hvis jeg ikke giver dig noget, kan du kan intet tage fra mig

Always keep an angel in the room you sleep...

Jeg har fundet ud af, at jeg er gladest, når jeg gør noget.
Aktivitet gør mig glad.
Jeg må derfor holde mig konstant aktiveret.

Der findes hajer, der er er fuldstændig glade og tilfredse med at ligge på bunden af havet. Bare ligge. Er der noget galt i det? Nogle gange er jeg sådan en haj.

At være en flue på en væg er den mest oversete position.
Og lidt kedelig.
Flyv dog! -Fordi du kan.

Regnvejr på altanen varsler om bedre tider
I regnsæsonen varsler den ene regnbyge om endnu smukkere dråber
i den næste
Dråberne der falder lige inden solen bryder frem
er de smukkeste himlen kan skabe. I dem forenes fremtidens glæder og fortidens sorger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar