torsdag den 7. juli 2011

hvor skal vi bygge og hvor skal vi bo

Jeg bliver vist nødt til lige at opdatere/korrigere et tidligere indlæg.

K og jeg taler STADIG om hvor vi skal bo. Det er ikke lige sådan at flytte hele manegen til København, når en tredjedel helst vil blive boende blandt marker, skove, strand, jyder og muligheden for at kunne hugge træ i bar røv, uden at blive meldt til sædelighedspolitiet. en anden tredjedel er fuldstændig ligeglad med hvor hun er, bare der er adgang til rigelige mængder mad (som pt er at finde i mine bryster), og den sidste tredjedel, som er mig, gerne vil tilbage til pulsen, kulturen, sushi-baren og mine venner i hovedstaden.

Det bliver under alle omstændigheder ikke lige i morgen, eller ugen efter, vi flytter, da der er mange ting vi skal have på plads først (læs: moneywise) - Men for mig er tanken om at muligheden stadig lever med til at gøre mig en lille bitte smule gladere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar