torsdag den 28. juli 2011

Ebbe i kassen! -igen!

Eii altså! Nu er vi fattige igen. Det har vi jo sådan set været hele tiden, men nogle gange mærkes det bare mere end andre. Lige nu mærkes det meget. Vi har f.eks. lige brugt alle "vores" børnepenge på olie! Altså hvor usexet er det lige? og det betyder sådan set bare at vi, hvis vi spare på det varme vand, kan holde os kørende til ca midt på efteråret. for fanden. skal jeg virkelig sælge ud af stilletterne bare for at familien ikke får lungebetændelse i vinter? Jeg er på barsel og kan jo ikke så godt stampe millionerne op ad jorden, så nu er manden sendt i marken for at skaffe føde til arvingen og jeg. Den kreative klasse har det hårdt.

menmenmen intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Jeg har aldrig været så glad for genbrugsbutikkerne som nu og jeg har aldrig været så krea med de gamle møbler og klude jeg finder i mine forældres kælder og andre steder.

Gratis glæder som blogging, læsning af gamle bøger på reolen, oprydning i forældres kælder (som medfører læsestof af den pinlige og sjove art i form af gamle dagbøger og breve, og underligt tøj, som måske kan blive fedt i den rigtige sammensætning) og ikke mindst fotoshoot med baby, er mine nye hobbyer. Det har alle dage været godt for kreativiteten at være fattig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar