mandag den 12. marts 2012

Kaffe med skum... og frugtfad!

Nu har jeg ikke så travlt mere. Stadig lidt dog, men i dag har jeg smagt den sødmefyldte forsmag på en rigtig arbejdsdag. Sådan rigtig voksent og ja bare rigtigt. Englebarnet var hos faderen, så jeg kunne lege voksen på kontoret 9-17. Der er noget helt vildt befriende i at blive talt til som selvstændig-Karen, og ikke som Kaisas mor, selvom det også er helt vildt dejligt at blive talt til som Kaisas mor.

Men i dag havde jeg taget mit pæne arbejdstøj på, og sat håret og endda flottet mig med mascara for at gå på kontoret. At anledningen var, at jeg var faret vild i min gamle mac, og muligvis var kommet til at bruge adskillige US dollar, på noget jeg ikke var helt sikker på fandtes og i hvertfald ikke kunne få til at virke, tillægger jeg ikke så meget betydning.
Jeg synes sgu egentlig jeg passede helt godt ind i det rejsende folk på S-toget kl. 08.30 om morgenen. Hej hej her kommer jeg! Lige afleveret afkom i vugger og "haster" videre på job...
Og i eftermiddags: gudhjælpemig om der ikke var en assistent (ikke min egen dog!) der bankede på for at spørge, om jeg ville have kaffe! øøhh jotak hvis du alligevel står og skal lave.. (sådan svarer vi i Jylland) hvorefter den søde unge mand bragte mig en varm kop kaffe (med mælk i, der både var varm og havde skum på toppen) OG - et lille fad med frugt i mundrette stykker!!! For fanden jeg har savnet at arbejde på et kontor! Farvel dage i jogging med tvivlsomme pletter og sur nesskaf', farvel leverklapper til frokost.
Fra nu af vil jeg stå i køen til lune kyllingelår og ovnbagte rodfrugter med timian og mynte sauce og dertil hjemmebagt brød. Jamen jeg sværger det var menuen! HA! Jeg MÅ bide mig fast i det kyllingelår på en eller anden måde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar