onsdag den 2. maj 2012

lidt stemning, bolig og fashion, darling!

Synes lige jeg vil vise nogle billeder.. Synes måske jeg skylder.. Allerførst lidt instagram (mor, det er en knap på telefonen, som får billederne til at se gamle ud. Fjollet? Ja. Pænt? ja.) Du kan selv se, min bogreol ser bare pænere ud i 70'erne!
Og en hyggeaften for alle i familien..
OG NU! Mine damer og herre.. Hermed min nye fine sofa!
Og nu kommer modebloggeren på banen! (Jamen for faen, det er det de unge vil have.) Jeg fik så mange fine neglelakker til min fødselsdag forleden. Denne var én af dem. Ja gudhjælpemig om jeg ikke også fik fanget en kop kaffe i farten! (Jamen der er ikke den blog med respekt for sig selv, der ikke har et billede af en kop kaffe i modlys - det skal jeg da også have!)
og
Og lige til slut et klassisk modebillede, sådan som en rigtig modeblogger ville have taget den (hvordan er det nu de plejer at stå med benene igen?...) Det var meningen, at man skulle se at neglelak og bluse passer sammen. Glimmer med glimmer på. Smukt. Men jeg kan godt se at fotografen ikke lige har fanget the moment..

4 kommentarer:

  1. Ej men der gik jo fuldstændig rod i den billedserie! Jeg må øve mig lidt mere.. Det skal nog blive godt some day :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker din måde at skrive på...:)

    SvarSlet
  3. Du bor nu så hyggeligt - også i halvfjerdserlys :-)

    SvarSlet