mandag den 7. november 2011

boblerne vokser..

Selvom jeg lige nu ligger på bunden af coolness og vrider mig, kan jeg fornemme en lillebitte smule boblen i maven. Jeg begynder at mærke den fandenivoldske fuck-life fornemmelse, der skaber muligheder udenfor realitetssansen.
Den der følelse af at mulighederne er uendelige, og at jeg da bare er sådan én, der rækker ud og tager mig en mulighed til frokost, begynder at titte frem på bunden af rastløsheden og sorgen og tomheden. Men for fanden det føles godt! Og jeg må handle på det, mens jeg kan mærke bare en lille smule boblen i maven, for hvis jeg fjerner fokus fra boblerne, er der stadig rod på alle hylder i mit liv lige nu. Så boblerne må komme til min redning.

Væk med chokoladekiksene (når jeg har spist pakken færdig - hvilket ikke skulle tage mange minutter)
Væk med joggingtøjet
væk med "synd for mig" og "øv bøv"
på med mascara og go-get-it-attituden!

I morgen gør jeg noget vildt. Ja, jeg kan godt høre, at det lyder lidt vagt at skemalægge mine "vilde indfald" til i morgen, men altså.. pigen med de blå øjne er ikke så "crazy-girl" -endnu.

1 kommentar: