torsdag den 17. november 2011

Karen 15 år

Hvordan kan det være, at jeg bliver til den mest trælse teenager af at bo hjemme hos mine forældre?
Jeg er 33 år og flyttede hjemmefra første gang som 16årig. Voksne-Karen synes egentlig at mine forældre er ret cool, og virkelig forstående og engagerede og søde og rare og alt det der. Men alligevel ser jeg mig selv rode hele stue til, brokket mig over at vi igen skal have kartofler, og insisteret på at sidde med fjernbetjeningen. Det er lige før jeg regner tømning af opvaskemaskine med til værste og mest uretfærdige opgaver overhovedet!
Det er jo pinligt at være teenager som 33årig!
Måske har det noget at gøre med at min mor sender mig ud af døren med et "Jeg tror da du skal tage et halstørklæde på, skat. Det er koldt i dag" -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar