onsdag den 9. november 2011

pyt med det-fasen

Jeg faldt alligevel i gryden. Gryden med joggingbukser og chokoladekiks før kl 12. Men ved I hvad.. det gør slet ikke noget, for sådan er det også at være på barsel. og det er jeg altså i to måneder endnu! Så jeg vil nyde mine "fall outs", og glæde mig over, at min datter tager nogle gode lange lure, så mor kan få genset både Madmen, Beverly Hills og sidste uges Hammerslag.

Og så kan man jo vælge at se det gode i, at min kost for tiden har fast fokus omkring alt hvad der er sødt, at jeg nu er begyndt at eksperimentere med nye varianter:
Chokolade med lakridsfyld
rosiner, nødder og mandler vendt i lakridspulver! - det er et HIT, sir jeg jer!
og Oreos.. dem har jeg aldrig været forfalden til før, men jeg må sige at de er addictive. Og meget lidt øko-agtige.

Men hvad gør det? Det er vel bare en fase, ikk?

1 kommentar:

  1. Hvis du kigger til Aalborg lover jeg at sørge for rigeligt med sødt... Sådan bruger jeg nemlig også min barsel - bare minus de lange lure...

    Janni

    SvarSlet