tirsdag den 15. november 2011

Ny stil

Jeg har fundet min firkant. mit sted og min hule. Her bor jeg. Eller vi. Eller nogle gange vi, og nogle gange jeg. Lige den del er svær at vænne sig til. men jeg må gøre mig stærk og rette ryggen.
Eventyret om den lykkelige familie på landet med barn og hus og drømme om fremtiden er endegyldigt slut, og nu flytter jeg langt om længe til mit eget sted. Det er et stort skridt frem mod et liv der er mit, og en Karen der er helt sin egen.

Jeg har deltaget i en konkurrence. For første gang i mit liv har jeg deltaget i en konkurrence, hvor jeg virkelig gerne vil vinde. Altså ikke bare gerne vil vinde. Jeg kan vinde! Hvis jeg virkelig strammer mig an, kan jeg vinde. Det er skræmmende, for en notorisk "jeg er bare med for sjov"-person som mig. Jeg har altid hadet konkurrencer og lagt mig fladt på maven, så snart nogle råbte "hvem kommer først!" - Det gør du, for jeg vil hellere sidde her og hygge mig. Jeg prøver ikke en gang. Konkurrencer er ikke min stil.

Men der er fandeme så meget, der ikke er min stil for tiden, så måske ved jeg slet ikke, hvad der er min stil. Eller også trænger jeg bare til en helt ny stil! Konkurrence-Karen!

2 kommentarer:

  1. Karen, du inspirerer mig gang på gang... Tillykke med det nye hjem - og dit gå-på-mod; du' cool! Knus fra mig til dig :) Line

    SvarSlet
  2. Åh Karen... din Blog er for vildt cool. Jeg æder det råååååt!!!!

    Hvor er det ærgerligt at eventyret om den lykkelige familie er slut, men du er for stærk... et nyt eventyr starter nu. Godt kæmpet!!!
    Skriv til mig når du er i KBH. KNUS Sine :)

    SvarSlet