mandag den 5. december 2011

Gør-det-selv!

Jeg har kastet mig ud i et gør det selv projekt. Jeg vil bygge mit eget gulvtæppe... Jaja det lyder måske lidt mærkeligt, men nu har jeg været ude at købe alle remedierne, og så skal jeg bare i gang. Jeg tager lige nogle "før" billeder, og håber på at der om lidt kommer nogle "efter" billeder også. - Ja, den opmærksomme læser vil jo nok opråbe, at jeg før har kastet mig ud i et før/efter projekt, der omhandlede noget med en amagerhylde... og den er ikke opgivet... den er bare lige pt strandet hjemme hos mine forældre, hvor den kun er halvt færdig. Men måske dukker den op igen, helt spritny og lækker.
Det er meget typisk mig, at kaste mig ud i projekter på den måde. Jeg har en gang taget en test, der viste at jeg var en "starter" og ikke en "afslutter". hmm, I see your point. Men nu skal I se mig afslutte! Hold vejret. Der kommer billeder lige om lidt.


(Ej, lad være med at holde vejret -jeg er jo ikke ligefrem kendt for at ride den dag jeg sadler)

1 kommentar:

  1. Godt at høre at jeg ikke er den eneste der er meget god til at starte projekter, men "lidt" dårlig til at afslutte. Nogle gange har jeg gode intentioner, men kommer aldrig i gang..... Må prøver at ændre på det :o) Velkommen til Østerbro!

    SvarSlet