søndag den 25. september 2011

Søndagsbalancen

I dag er en god dag. En masse ting skal gøres i dag.
Things to do i dag:

- holde ild i kaminen
- lave kartoffelsuppe
- lave æblegrød/pæregrød (til at lægge i fryseren.. og om meget kort tid til at putte i baby!)
- synge sange med baby
- få bugt med forkølelse (ved hjælp af the, dyne, kiwi og "Sex and the City")
- tage bad
- rydde op og pakke ud ... og ned (naaar, det sidste kræver flyttekasser, overblik og nerver af stål - det bliver ikke i dag)

jojo, der er mange opgaver på plakaten i dag, og solen skinner, og jeg er ved godt mod, så jeg tror faktisk på, at jeg når det meste!

Jeg har brugt den seneste tid på at tænke mange store tanker, og den allerseneste tid på at lægge dem fra mig igen og ikke tænke nogle tanker overhovedet, og ved I hvad? Det er de mærkeligste stemmer, der dukker op i den proces.
Jeg kan mærke at Englebarnet og jeg nok skal klare det hele. Vi skal have ro og ild i kaminen, så går det hele nok. Og så skal jeg dyrke min kreativitet, og selv bygge mit eget job med glamour. Sætte mit lys i en stage og slå på tromme for mig selv og stille mig forrest i bussen. Alt det jeg er så bange for.
Og så skal jeg have en bil. Det siger universet til mig. Jamen tænk det var det, jeg hørte! "Karen du skal have din egen bil og et fedt job, så har du frihed til at flytte hvorhen du vil og lave alt det kreative stads du vil" - det må jeg jo efterleve. Man skal gøre hvad universet siger. Ellers kommer man ud af balance. Og fanden tage mig, om jeg vil være ude af balance! Balance er my thing! My thing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar