onsdag den 21. september 2011

Snot-liv

Jeg er stadig syg. Eller jeg er blevet syg igen, før den første forkølelse havde sluppet taget i næsen, buldrer den næste frem. Jeg har lige nu snot i samtlige huler i mit hoved. Bihuler, pandehuler kæbehuler... find selv på flere. Og nu sidder jeg her og kæmper for at holde ild i brændeovnen, og barnet sover, og jeg skriver blog og søger bolig.

Jeg må jo gøre noget. Jeg må væk herfra og finde min egen firkant, hvor jeg kan tænke og handle. K og jeg flytter fra hinanden, og jeg synes, det er noget forbandet lort og pis og røv. De sidste uger har jeg boet hos mine forældre, men det holder jo ikke i længden, og nu tror jeg ikke længere, at vi bare sådan finder sammen igen. Jeg forstår faktisk ikke rigtig, hvad det er, der sker i mit liv lige nu. Når jeg vågner om morgenen, skal jeg lige minde mig selv om, at verden er braset sammen og jeg skal tage nogle beslutninger. Med englebarn. Fuck.

(Jeg er syg og er pyldret.. og ilden er gået ud igen.. for fanden altså)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar