tirsdag den 24. januar 2012

Advarsel: mokken er løs...

Er der virkelig nogen, der køber noget fra TV-shoppen?? Altså stadigvæk? Ja ja min referenceramme er for tiden centreret omkring fjerneren, og da jeg med min nylige flytning har fået en masse kanaler (som jeg slet ikke er gammel nok til at styre) har jeg også opdaget nogle helt nye absurde reklamer f.eks. en reklame for en "ny og revolutionerende" BH. De bruger utrolig lang tid på at sælge den som "smart", selvom det er tydeligt, at det er den mest kyske og kedelige brysteholder med et snit, der til forveksling ligner en sports-bh fra 90'erne.
Jeg ved ikke, hvor jeg vil hen med dette, udover at jeg bare gerne vil brokke mig. over verden. Dårlige reklamer. grimme bh'er.
Mit humør i dag har været mildest talt opgivende. Jeg kan ikke rigtig finde gejsten. Jeg har projekter liggende, som jeg ikke har færdiggjort og jeg synes, jeg er en klud. øv.
Åh jeg lukker ned for dette nederen indlæg, og vender tilbage i morgen med forhåbentlig mere gejst. Nu skal jeg vrænge noget mere af et fjernsyn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar