onsdag den 25. januar 2012

snot-syg igen igen!

Ååååhh jeg er syg igen! Det er SÅ ulig mig, at være så meget syg, som jeg har været i denne vinter/efterår. Øv. Det må være alle de hjertekvaler, der går direkte i imunforsvaret. Eller også er det moderrollen, der kræver al energien? Anyways, jeg ligger her igen, med snot ud over det hele og et hoved der dunker, hvis jeg åbner øjnene, hvilket derfor betyder, at jeg går rundt i lejligheden med halvt åbne øjne, åben mund, to striktrøjer og uldsokker indeni hjemmeskoene. Oh hvilken skam jeg ikke er modeblogger!
Englebarnet har været helt fantastisk hensynsfuld i dag. Hun vågnede kl. 06.00, hvor vi stod op og spiste havregrød - og gik i seng igen, og sov til kl 9.20!! Hold kæft det var lige hvad gamle mutti kunne klare! Tak baby.

Nu sover hun igen, og når jeg lige har spist denne pose slik og set lidt håndbold, så ligger jeg også inde ved siden af hende. Det var den dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar