fredag den 13. januar 2012

Weekend med solskin på!

Den her fredag er ligesom gået uden at jeg har opdaget det. Sådan lidt søndagsagtigt.. Jeg håber, det betyder at søndag så bliver lidt mere fredagsagtig?

Smukke-barnet bliver bare smukkere og smukkere! Nu med 5 tænder i sin lille mund! jamen, det er da helt utroligt, at hun bare sådan kan finde ud af at lave tænder! Helt uden at have lært det! Jeg er underligt stolt over hendes fremskridt, og synes det er de fineste tænder!

Jeg skal bruge min fredag aften hjemme sammen med Smuksakken og jeg nyder det! Jeg er ikke bleg for at åbne en flaske vin til mig selv, og jo jeg har også fundet den gode choko frem. Man skal ikke være kaje med selvforkælelsen. Love it! Jeg er så glad for tiden og føler universet er med mig. Stille og roligt går alting i den rigtige retning, og Kaisa og jeg klarer alt fra opvask, job og tænder!
Go Weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar