lørdag den 14. januar 2012

ARBEJDSDAG! Hurra!

En hel dag uden baby. - nu med ARBEJDE! Jamen den her lørdag har været virkelig fed indtil nu.
For første gang siden jeg gik på barsel i april sidste år, har jeg ARBEJDET i dag. Og det har været SÅ fedt! Jeg vil sikkert mange gange fremover ønske mig tilbage til barselstiden, men Ih hvor er det befriende at aflevere baby hos farmor, for at gå hjem og sætte en kop ness på kanden, finde computeren frem og ARBEJDE for nogle. Helt professionelt og normalt. Aaahhh!

At min allerførste post-baby ARBEJDSDAG (ja, ARBEJDE skal staves med stort hele dagen! for ligesom at hylde følelsen...Det føles godt, prøv det!) falder sammen med at hele sendefladen er klistret til med royale hilsner fra folket, er jo bare win win! Ja, for jeg kan jo ligeså godt indrømme, at hvis jeg ikke havde andet for (andet = ARBEJDE), så havde jeg jo også siddet ved skærmen og kigget på kjoler og følt en helt speciel stolthed over vores fantastiske dronning. Og Gud bevare dem alle sammen! Men det slap jeg for nu! Fordi jeg skulle ARBEJDE! Hurra.

- og i aften vil jeg leje en god gammeldags Blockbuster film og lade mig sive ind i en verden uden mærkelige gallaritualer og andet pjat. Jeg har jo en hel vifte af gode film, jeg ikke har set, due to baby forståes, så det er jo bare at tage for sig. Tror det bliver Biutifull...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar