fredag den 27. april 2012

Karen søger... stadig

Bum bum... Tjooo gæt hvad jeg ikke har på lommen endnu.. Men jeg arbejder på det. Det er bare måske kommet lidt bag på mig, HVOR tæt på datoen for de præcis 3 måneder er. Jeg har med andre ord liiidt småtravlt. Men en hel weekend is comming up, og jeg har en hel dag i dag og igen en på mandag. Det skal nok gå... Det er lykkedes for mig før. Det har det altså. Jeg har faktisk en trackrecord, der viser indtil flere eksempler på, at jeg har kunnet knipse et job frem, hvis jeg virkelig ville det. Men desværre har jeg også på den konto fundet mærkelige jobs, der måske ikke lige var skræddersyet til mit temperement. Hiver for eksempel rask væk "Værtinde" i Jensens Bøfhus, skjortestryger på en "strygefabrik"(Ja sgu!) og servicemedarbejder i Søstrene Grenes op af hatten som strålende eksempler på, hvordan jeg nogle gange har kastet mig hovedløst ud i triste job, bare for at gøre NOGET! Denne gang finder jeg selvfølgelig drømmejobbet med det samme! Ikk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar