mandag den 16. april 2012

Rapport fra en (recovering) shopaholic...

Så så man lige mig falde helt tilbage i gryden (shopaholic-gryden that is) til mit første børnetøjslagersalg ever! My goodness, vi kan vist godt blive enige om, at jeg ikke (som i slet ikke) er gammel nok til at blive sluppet løs til sådanne arrangementer. Jeg ender jo i rendestenen, hvis jeg går til flere af den slags hovedløse fritidsbeskæftigelser.

Jeg cyklede frejdigt afsted søndag morgen, med fornemmelsen af, at jeg nok bare skulle kigge lidt, og at Englebarnet jo sådan set ikke rigtig manglede noget. To timer senere kunne jeg så køre hjem helt rød i kinderne af ophidselse over, hvor sindssygt gode handler, jeg havde gjort mig, og en stor sort plastiksæk(!) blafrende i cykelkurven! For fanden da!
Vel hjemme vender jeg bunden ud på benævnte plastiksæk og finder to ens t-shirts str. 18 måneder, en lidt for lille bluse med julemotiver på, og ikke færre end 4 basistrøjer i næsten samme nuancer!

Jeg må gentage mig selv; Jamen for fanden da!

Men tilgengæld præsenterede sækken også en masse vildt lækkert tøj, og jeg lover jer for, at Englebarnet tog kegler for bedst klædte, da jeg afleverede hende i vuggeren i morges!

Men det var faktisk også brandhyggeligt at være til sådan et arrangement(måske fordi jeg først kom på andendagen?) solen skinnede og de sædvanlige udsalgsramte kvinder var blevet hjemme. Jeg luntede faktisk rundt og hyggede mig temmelig meget. Måske lidt for meget at dømme efter udbyttet...

Men hun bliver jo også 18 måneder en dag, og til den tid kan jeg jo så spare på t-shirt budgettet... to gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar