søndag den 22. april 2012

Nøj, hvor er jeg træt! Træt og mæt! I går var jeg til første tøsekomsammen med vin i hundrede år (ja hundrede blev der sagt) Jeg var hjemme kl 03, hvor jeg sendte barnepigen hjem, og 3 timer senere vågnede Englebarnet og smed en kanin i hovedet på mig. Godmorgen! Nu er jeg lige hjemvendt fra fødselsdagsfest hos veninden, som jeg deler fødselsdag med, hvor der var masser af kaffe og Cava, og hvor kagerne var virkelig gode og hjemmelavede. Hold da op, hvor jeg har spist kage i dag. Uhm. Og I morgen har jeg fødselsdag. Det bliver dejligt at se en masse søde mennesker, og jeg elsker at have fødselsdag. Den 23. april er min dag. Den dag er der altid lidt ekstra solskin i min mave.

2 kommentarer:

  1. Det var en dejlig fødselsdag, og jeg var meget imponeret over dine skills i et køkken! Håber, der snart kommer et job som ekstra fødselsdagsgave! :-)

    SvarSlet
  2. Ja tak til job! Og tak for køkkenrosen :) Jeg kunne måske blive kogekone? To fluer smækker lige der...

    SvarSlet