tirsdag den 21. februar 2012

Endnu et sygdomsindlæg

Aargghh! Nu vil jeg gerne være fri for sygdom. Jeg har aldrig været så syg, som jeg har været i det her efterår/vinter. Mit immunforsvar må være helt fucked up, efter alt det andet der er sket i de mørke måneder. Nu kommer foråret lige om lidt, så må alt gå bedre, ikk?

Mens jeg sidder og skriver det her "kravler" Smukkebarnet rundt på gulvet. Hun møver sig rundt på maven hærger alt på sin vej. Jeg orker ikke at gøre noget ved det. Alle bøger er revet ud af reolen, strikkegarnet ligger som uldne slanger rundt over stuegulvet og mit nyeste boligmagasin er drysset ovenpå det hele som konfetti. Hun spiser sgu mine mode og boligblade, den lille terrorist! Haps haps haps, så er den Wegnerstol fortæret. Nå, der er vel også en slags vitaminer i den slags :)

Åh mit feber ramte hoved, kan ikke skrive mere nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar