fredag den 10. februar 2012

V for Valentine

Februar er pr definition en skod-måned. der er mørkt, koldt, vådt og aldrig penge nok. Januar står skræmmende frisk i erindringen med dens "NU skal jeg dælme tabe 20 kg, spise sundt og blive et bedre menneske"-attitude. I februar har vi derimod indset, at it aint gonna fucking happen, så tag bare et ekstra stykke kage og vent på foråret.

Men så har nogen indlagt en lille lyserød surprise. En lille varm kop kakao til at lune sig på; Valentines day!

Jeg ved godt, det er en meget udskældt fejringsdag, og alle der har bare en lille smule omløb i hovedet, argumenterer med at amerikanske blomsterhandlere og choko forretninger hjernevasker os forsvarsløse februar-ofre til at tro, at livet er lettere med en rose og et hjerteformet kort.
Well min hjerne er vasket! Jeg vil saftsusemig gerne have en hemmelig beundrer, der sender mig chokolade og blomster (jada begge dele!) Og endnu bedre, hvis han eller hun (for fanden, jeg er da ikke i en position, hvor jeg kan være køns-kræsen) oven i købet erklærer mig sin store kærlighed.
Blomster, kage og chokolade kan man slet ikke få nok af, og så er jeg egentlig ikke så kaje med anledningen. Jeg har tænkt mig at tjekke postkasse og være hjemme hele dagen d. 14 februar, så buddet ikke går forgæves. Bare så I ved det...

2 kommentarer:

  1. Jeg foreslår at rykke dagen en uge - så er jeg klar til store mængder kage og chokolade - og masser af venindekærlighed.

    SvarSlet