tirsdag den 28. februar 2012

Pensionisthygge

Jeg ææælsker pensionisthygge! Har lige haft en aften med bedsteveninden (ok, dem er der mange af, men én af dem) hvor vi spise middag, drak et enkelt glas rød, derefter kaffe, netto-kage, strikketøj og tv. Aaahh!
Men jeg er også ved at være klar til at komme lidt ud. For ikke så længe siden fik jeg sådan en lyst til at tage i byen! Ud at danse til tidens toner, slutte af på et brunt værtshus et sted i byen, og få en lang snak med en stamkunde over en lunken flaskeøl. DET har jeg lyst til. Jeg er støvet..

Forresten: Har lige opdaget at mine små kagetallerkner arvet fra Faster Helga bliver solgt i min lokale antikvitet til fucking 175 kr stk!! Du godeste, nu tør jeg jo ikke bruge dem mere! Nu står de der i skabet, og skaber frygt for at klodsede mig sætter mig på dem. Måske skulle jeg sælge dem? Købe nyt tøj for pengene?

2 kommentarer:

  1. Kom med mig i byen! :-) Få passet prinsessen og kom frisk!

    SvarSlet
  2. jah! Det vil jeg gerne! Men der går lige et par weekender, før det kan lade sig gøre.

    SvarSlet