lørdag den 4. februar 2012

Forandringer??

Se mig, jeg har fået "ny" computer! - Jeg har i hvert fald fået min egen gamle computer igen, efter den har været en tur hos doktoren, og nu virker den igen. Årrgh en lettelse ikke at skulle stå med en 10.000 kroners udgift lige nu!

Det er min mr. Macs midlertidige sygdom, der er grunden til, at jeg ikke har skrevet indlæg hele ugen. Jeg havde ellers besluttet mig for, at jeg ville skrive indlæg hver dag (hvilket lykkedes i ca fire dage? Flot!) Nu kan jeg jo så passende begynde igen.

Jeg har i denne weekend (og faktisk hele ugen) tænkt meget på forandring. Jeg synes, at jeg lige nu står et sted i mit liv, hvor forandring er den store overskrift bøjet i neon. Jeg føler, at der lige om hjørnet venter en masse nyt, som jeg bare skal til at tage fat på. Men hvilke forandringer er i vente?

Jeg håber selvfølgelig på et job. Jeg har (må jeg desværre indrømme) ikke gjort så meget endnu, men jeg har en god mavefornemmelse og er fuld af gåpåmod, så mon ikke jeg kan lande mig et job denne gang? Jo det kan jeg helt bestemt!

Men hvad med kærligheden? finder jeg den igen? Jeg vil meget gerne møde en ny mand, der virkelig vil mig, som jeg kan forelske mig iog som jeg kan dele min fremtid med. Jeg vil mærke kærligheden igen. Jeg kan føle misundelsen, når jeg ser par på gaden, og når ser jeg familier, hvor manden åbenlyst viser stolthed og kærlighed til sin familie. Det vil jeg også have!
(Men på den anden side ved jeg ikke om jeg har overskud til at åbne mit hjerte igen. Jeg har rigelig at gøre med at få min lille hverdag til at fungere, og finde mig til rette i min nye rolle. Jeg arbejder stadig med at bearbejde følelsen af at være blevet snydt og holdt for nar og min selvtillid har lidt et meget alvorligt knæk. Jeg savner stadig den mand, der forlod mig, og de følelser bliver jeg nødt til at lægge fra mig, før en ny mand kan få sin plads i mit liv)

Jeg har mærkeligt nok brug for MERE forandring! Jeg har lyst til at rejse langt væk eller gøre noget vildt. Overraske mig selv! Ny frisure eller nye briller er bare ikke rigtig nok denne gang. Jeg har bare ikke fantasi til at finde ud af, hvad det skal være endnu... Vil I ikke komme med nogle forslag?

2 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke det er så mærkeligt at du drømmer om mere forandring søde Karen. Måske handler det om, at du gerne vil fremskynde den proces du er i lige nu.
    Jeg synes du har gennemført den allervigtigste forandring ved at flytte tilbage til Kbh. Jeg ved du bliver glad igen, men det tager tid at starte forfra med næsten alting. Glæder mig meget til at se dig snart og kramme dig.
    Desværre ingen vilde ideer herfra...
    Tanker og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Janni! Jeg glæder mig også meget til at se dig med kram og det hele!
      (Selvom jeg også godt kunne bruge nogle vilde ideer)

      Slet