onsdag den 8. februar 2012

Tvivl!

Jeg er simpelthen så meget i tvivl.
Jeg er i tvivl om, hvad der skal blive af denne blog. Jeg elsker at skrive, og jeg elsker at få mine tanker ud gennem fingrene, sådan som jeg gør det her. Men jeg bliver jævnligt meget bevidst om mig selv, og det jeg skriver (og dem der læser.. eller ikke læser), på en uhensigtsmæssig måde, fordi det bremser mig i at skrive frit. Jeg føler ikke rigtig, at jeg skriver OM NOGET. Jeg har udtrykt det før her på siden, overvejelserne omkring et EMNE. Noget der ikke er så navlebeskuende og til tider klynkende som nu. Heller ikke så meta-overvejende som i dette sekund.

Men tvivlen går også på, om jeg er personen der deler mine samfundskritiske røster eller madopskrifter, strikkeopskrifter eller børneopdragelse. Jeg har så skide svært ved at hidse mig op over noget, skælde ud eller bare formulere en lille bitte mening, at det virker helt ironisk, at jeg kaster mine skriblerier ud i offentlig forum. Jeg vil jo bare gerne have at vi alle sammen er venner.

Min første plan med denne blog var jo at offentliggøre nogle af de historier og kreative tekster, jeg har skrevet. Men problemet er helt konkret, at der ikke er nogle tekster at offentliggøre lige nu. Jeg har jo for hewled ikke tid til at skrive tekster for tiden! Så nu er det bare blevet en ammeblog. Gaaab!!

Jeg tvivler og tænker og mærker tvivlen igen. Jeg håber der kommer noget godt ud af det, og at jeg bliver klogere og modigere hen ad vejen.
Tak fordi du læser med..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar