mandag den 6. februar 2012

noget om målstreger...

"Hvad har jeg gjort i dag, som har bragt mig tættere på mit mål?" - En god ven spurgte mig i weekenden om noget lignende, og jeg havde ærlig talt lidt svært ved at svare. Måske mest fordi jeg ikke ved hvad mit mål er. Jeg er ikke sådan én der sætter mål og når det. Jeg er nok mere sådan én go-with-the-flow-kinda-girl. Sådan én der flytter målstregen efterhånden, og derfor altid når i mål. Skal jeg sætte barren højere?
Naaj, jeg kan nu godt lide at være en succes. Også selvom den er lidt søgt.
Er det i virkeligheden det, der gør mig til lidt af en jubelidiot? At se sig selv som en succes, selvom man aldrig nåede i mål, men bare flyttede målstregen tættere på og kravlede over. Well så er det jo det jeg er...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar