torsdag den 16. februar 2012

V for (h)Vaffor noget??

Well well, den V-dag kom og gik igen uden så meget som et lille strejf af lyserødt. Men skidt os' med det, for jeg havde en alletiders 14. februar med dans i stuen og zoobesøg og ægte niece/søster hygge! Bedre februarhygge findes ikke!

Nu er jeg så tilbage i hverdagen. Jeg er begyndt at arbejde lidt igen. Jeg synes, der er en masse praktisk-Tetris, der skal gå op. Barnet har ikke nogen pasning endnu, jeg har halve jobs og ikke flere "klip" i dagpengekortet, faderen begynder også at arbejde nu, ansøgninger og cv og al mulig bøvl, som jeg egentlg har lidt svært ved at overskue. Hvordan får man det til at hænge sammen? Det sætter virkelig mine organiseringsevner på prøve! Hvis bare jeg kunne fortsætte på barsel og arbejde om aftenen og i weekenden lidt endnu... men jeg har en lille plan. som er hemmelig lidt endnu. fordi ellers er jeg bange for at jinxe den.

MEN ladies and gentlemen; De siger at pollentallene allerede er ved at stige! Det betyder forår! Det betyder optur og solskin, og kolde drinks i kongens København. Mmmmm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar